torsdag, september 25, 2008

2008-09-19

Dagens största framgång kom idag redan under morgonkvisten innan frukost. Pappa blev lika glad varje gång jag klarade av att sätta ringen på pinnen och som ni kan se så blev jag ganska så nöjd själv också! Lätt som en plätt! Under eftermiddagen hade jag redan klurat ut att jag skulle vända pinnen upp och ner för att få av dem också! Och när vi sedan blev klara för frukost så trallade jag en sång medan pappa åt..." Tack för maten den va go! Under bordet stod en ko!" Och sedan tänkte jag säga "Muuu" men det har jag inte lärt mig än. Mamma har börjat lämna oss för jobbet på morgnarna och det är ju så klart lite jobbigt. Om jag ser att hon går så brukar jag bli ledsen. Ibland hinner hon in till stan för att möta mig för en lunch i city, men när hon går igen så blir det tråkigt....För det mesta brukar pappa skoja bort det med nåt annat kul och då glömmer jag bara bort att hon gått och leker vidare!

Inga kommentarer: