söndag, september 07, 2008

2008-09-07 I´m Standing!

Helt sådär bara. Med koncentration på något helt annat så att jag inte fattar att jag står så fungerar det faktiskt bra med stabila ben i ett par sekunder...Ståendet kom inte förrän på kvällen för under dagen var jag på officiella kalaset hos Lionel o Selma. Någon sjöng nåt om leva i hundra år osv men jag sov som bara den i bakgrunden. Köket förvandlades sedermera till en tysk bier stuga under middagsmaten då jag svingade min bägare så att drycken stänkte ut. Allt ackompanjerat av glada toner och höga skratt. Tryck bara på Play och skruva upp volymen så får du höra! Så här låter det i Tyskland ....också!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla rufus ! vad kul det var att lyssna på ditt glada skratt, vad duktigt av dig att stå alldeles själv även om dina päron tyckte att det var en kort stund, så var det väl helt fantastiskt gjort av dig, du kommer väl att gå nästa gång mormor o morfar Ingvar ser dig. Pussar o kramar från oss.