måndag, oktober 13, 2008

2008-10-12 Radio-Ga-ga!

Mamsen var kvar en stund på morgonen innan hon flög iväg, och även om det inte alls var nåt kul att hon skulle åka så tyckte jag ändå att det behövdes lite party stämning i huset. Radion lockade mina klåfinfriga fingrar och helt plötsligt hade jag fått nys på hur man rattade in nya kanaler!
Det var väldigt intressant, men när jag inte fick in nåt som gick att lyssna på och det bara blev brus i högtalaren.. ja, då började jag gråta! När jag och pappa for till Centralen för att vinka av mamma så valde jag att sova iställeto och Min radio-ga-ga period fich därför fortsätta hos hos Faster Veronika och Robert där vi blev bjudna på frukost macka. På radion ljöd de ljuva tonerna från "Come On Eileen" och jag rockade på i fulla drag som synes! Klicka bara på Play så får du se!

...Jag och farsan slängde under kvällen ihop en god middag med fiskpinnar och jag tryckte i mig hela tre stycken fina panerade!
Till och med indianen som stod på bordet och tittade på blev imponerad av min väldiga aptit!

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ PÅ DIG RUFUS !

Så härligt det ser ut då du står där vid radion och svänger med de små benen !
Du kanske blir riktigt bra på att dansa , så det kanske inte dröjer länge innan du kan dansa med båda dina kompisar Selma o Tekla ?
Vi ses senare i dag , då skall vi leka med lego o köra lite bil här hos farmor o farfar !!
Onsdagskramar farmor o farfar