onsdag, januari 21, 2009

2008-01-20 Bye bye koh chang!

Sista dagen på beachen... .tråkigt. Jag kommer sakna att dricka mitt morgon vatten på verandan med havet susandes framför balkongen.
Mamma försökte få mig att vila en stund innan det var dags att resa till Bangkok, medan jag försökte komma på alla medel att stanna kvar och leka på stranden ytterligare en sista gång. Till slut kom vi iväg tråkigt nog men människorna i Thailand verkar aldrig få nog av mig. De flesta tycker jag ser ut som en flicka, men även om mamma och pappa förklarar att jag är en pojke så verkar jag vara omåttligt populär ändå.
Nästan rockstjärne status! Anlände till Bangkok vi 18-snåret och cehckade in på lyx de lyx.
Mammas polare hade ordnat oss ett lyx de la fräs hotell, och tydligen så fick vi inte ens checka in i den vanliga repan.
Den var tydligen inget för oss som uppenbarligen tillhörde lyx de la lyx.
Vi blev direkt uppskickade på våning 22 för att avnjuta utsikt, månsken och gratis drink medan någon annan skötte vår incheckning och bar väskor. ... I övermorgon drar vi hem. Tråkigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ RUFUS !!

Förstår att ni inte vill åka hem !
Men någon som verkligen blir glada av att se dig igen är VI , din farmor o farfar !
Ok ........vi blir också lite glada av att se din pappa o mamma !
KRAM FARMOR O FARFAR