lördag, maj 09, 2009

090508 - Avbytare

Min mamma o pappa har hur mycket som helst att ta igen på min dagbok och även om de anstränger sig så kommer det nog ta ett tag.
Därför kommer det att komma lite succesivt och blandas lite...
Men det här hände i alla fall idag den 8 Maj.
Mamma åkte och pappa kom hem.
Som ett byte under en fotbollsmatch ungefär.
Mamsen åkte till Dalarna och Pappa hade varit i Portugal och införskaffat en cowboy på häst till mig.
Till min stora förvåning var hästbenet trasigt och hjulet av, när jag packade upp den ur farsans väska men jag brydde mig inte nämnvärt. Den gnäggade iväg ganska bra ändå.
Imorgon är det pappsen och jag som skall mysa tillsammans. Pappas kompis Ola har förresten skickat oss en bild när vi försöker ha våra coola looks. Notera min relaxade position när jag lutar mig på farsan.

Inga kommentarer: