torsdag, maj 28, 2015

20150525 - 28 Nästan ev vecka!

Denna veckan gick snabbt.

I Måndags hängde (surprise) Lily med mig hem och lekte.
Vi gjorde bananglass och sa Hej då genom brevlådan.

Rufus åkte med Farfar och nappade (ordvitsigt va?) på ett roligt fiskeerbjudande i en tidning, så han kom hem med nya spö och fiskeprylar!
Kan ni tro att han var glad på en skala från 1-10 ? Gissa själv!

I Tisdags minns jag inte vad vi gjorde men i Onsdags åkte vi direkt från skolan ner till Dockan där vi ingivde våra nya fiskesspö och försökte fånga makrill.
Inga napp tyvärr....

Igår hade mitt dagis invigning (ett år efter öppningen) och samlade både mammor o pappor på fika på gräset.


Sedan stack vi ett gäng och högg in på hamburgare, fish´n Chips och milkshake på Casual.
Det var inte dumt alls, förutom att jag dissade min hamburgare.

Idag är det Torsdag och jag inleder den med att visa pappa vilka fina teckningar jag gjort till mina fröknar Emelie och Hedvig på dagis.
Idag skall farmor hämta mig och så väntar lite shopping på stan.Det har jag längtat efter.
Kram
//Betty


Inga kommentarer: