fredag, november 09, 2007

2007-11-08



Idag hade jag hembesök från Barnavårdcentralen. (Som en parentes kan jag nämna att jag hittills har haft minst ETT besök varje dag från olika besökare, Slå det den som kan! )
Barnmorskan kände och klämde och tyckte att jag var fin. Jag instämde, jag känner mig som ett riktigt praktexemplar!

Mammas och pappas kompisar Tobias o Sayaka kom och sa hej på kvällen. De hade med sig en fin sparkis och så fick jag min första himmelsblå tröja. Det var den finaste färgen på tröja jag någonsin sett. På tal om fotboll så kan jag ge en stor eloge till morsan som var vänlig nog att hålla mig inne tills hela fotbolls säsongen var över. (Så att jag slapp se eländet). Ser fram emot nästa säsong, och kanske borde ställa mig i kö för ett årskort redan. Någon som vet var baby läktaren är på Malmö Stadion?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej momos o mofa Ingvars guldklimp! Du är så söt så man kan inte sluta titta på dig, vi längtar redan att vi ska åka ner i december , vi fattar inte hur vi ska stå ut med att ha dig så långt borta från oss , tur att vi kan titta på dig på datorn , sen ska vi prata via dator kameran , när morbror ebbe har lärt momo o mofa Invar hur man gör. Många pussar kramar VI ÄLSKAR DIG !!! Momo o Mofa Ingvar.

Anonym sa...

KÄRA LILLA RUFUS

I DAG VAR DET EN STOR LYCKODAG DÅ JAG FICK SE DIG PÅ ALLA FINA BILDER
DU OCH DINA FÖRÄLDRAR KAN VERKLIGEN CHARMA MIG
HOPPAS ATT VI SES SNART
KRAM O PUSS GAMMEL MORMOR INGEBORG

Anonym sa...

fyfan vilken ful tröja din pappa har satt på dig, du ska nog få en riktig tröja nångång..