måndag, januari 21, 2008

2008-08-19

Livet på landet. Sköönt. Luften är härlig (även om jag mest är inne), och det tar en timme att åka o handla en liter mjölk. Blandade känslor med andra ord, men eftersom det är semester så får jag passa på att njuta.
Mammas polare Mia o Ronny bjöd på fullt ös i deras stuga och rena rock´n rollen. Två kids, en lite större och en i nästan min storlek, och ovanpå det tre svarta små monster. Yiihhaa, jäklar va roligt med lite ös för en gångs skull. Jag gillade läget och det måste kidsen Emma och Isak också säkert göra om dagarna, inte en lugn stund och många hundar att dra i svansen.

Dogsen såg ut att ha sprungit rakt in i en vägg, näsan satt liksom inne i pannbenet, och den minsta av dem kunde baske mig inte sitta still en sekund. Morsan o farsan ville ta den med sig hem. Jag stoppade dem och passade på att visa min bästa "Dog-look-a-like"-look.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ HEJ IGEN RUFUS !!

Här gav du din farmor o farfar ett härligt gott skratt!
Undrar vad du hade sagt till hunden om du hade kunnat prata !
Urgulligt i alla fall !
ja även hunden är gullig !
Kram farmor o farfar