onsdag, juli 30, 2008

2008-07-30


Morgonen var härlig, sov ända till klockan 8. Visserligen hade jag hållt mamma vaken ett par timmar i natt. Hon har fått för sig att jag inte känner skillnad på vatten och bröstmjölksersättning... Eller så har hon fått för sig att jag bara ska ha vatten, i såna fall får hon skylla sig själv om jag skriker!!! För jag vet! Vatten är vatten och mjölk är mjölk!
Trots det så har dagen varit fin fin. Jag klättrar numer med mina spindelmannen händer upp på kylskåpet. Shlop Shlop säger det så kan jag plocka magneter utan gåstol.
Faster och Robot kom på besök så jag såg till att äta upp all lunch för att impa på dem. Efter det tog vi en tur till Klagshamn beach där farmor och farfar befann sig!
Här är jag och farfar och farmors hand!

After beach, blev det hemma hos Selma. Här står vi och hänger vid ett bord och kollar LAMPA.

Yeah, vad lampor och Selma är fräcka! I LIKE!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej rufus

Det var en härlig eftermiddag på klagshamn beach tillsammans med dig ,din mamma ,din faster o Robot !
Farmor kunde inte låta bli att skratta lite ...för det såg väldigt kul ut då du inte ville ställa ner båda benen i vattnet på en gång ! Det var lite för kallt i vattnet ( ja du..... farmor håller fullständigt med ! )
Farmor föredrar varma badvatten !
Grattis i dag förresten då du fyller 9 månader 31 JULI !
Torsdagskramar farmor o farfar