söndag, augusti 17, 2008

2008-08-16 bröllop!


Medans mamma är lite morgon stressad och förbereder sig för att vara dagens bröllopsfotograf/gäst, tar jag tillfället i akt att utforska toalettpappers-rullen. Det gick snabbt att dra loss en halv toa rulle och sprida ut papper över vår lilla toalett. En del papper åkte nog in i munnen också. Jag är i närheten av mamma mest hela tiden. Gärna klättrar jag på hennes ben när hon lagar mat, diskar, städar sminkar sig ja, eller vad hon nu har för sig. Det är kul att se vad hon gör för något.
Efter frukost bar det av till farmor och farfar. Jag skulle umgås med dem fram till bröllopet. Det var härligt att hänga med dem på dagen! Medan mamma skulle fotografera Cindy och Alex när de förbereder sig inför bröllopet. Cindy är pappas kusin och här e mamma med det sköna brudparet.

Farmor och farfar behandlar mig som en liten prins. Här blir jag förnämligt buren till bröllopsmiddagen av farfar.

När inte farmor och farfar tog hand om mig gjorde andra det. Här blir jag gungad av en liten prinsessa, hon va såå fin!

Dagen slutade med att min förvirrade mamma trodde vi var utelåsta, men våra schyssta grannar hade tagit hand om nyckeln. Så till slut fick jag komma till ro i min sköna säng.

Inga kommentarer: