söndag, augusti 31, 2008

2008-08-31 Ett Masterpiece!

Tiden springer, eller rättare kryper iväg som man så lustigt brukar säga och bara sisådär av farten så har man blivit 10 månader! Detta firades med en fika och en kant av kanelbulle från mamma o pappa. Av farmor och farfar fick jag ett litet gosedjur och så bjöd de mig på en gungtur i parken. Jag tyckte det var skoj, men när farfar åkte med under första turen så blev han snurrig. Det var väl några år sen han satt i en sånhär mojäng kan tänkas. Mina päron är ibland snurriga värre och hade självfallet glömt att packa ner extra blöjor och detta upptäcktes ju såklar när det var för sent. Självfallet rundade jag då av dagens parkutflykt med en stråle i det fria. Man får ju passa på när tillfälle utan blöja ges. Rakt på trottoaren och utan blöja, men med rätt tryck i stålen så går det faktiskt rätt genom byxorna också. En trottoar målning signerad Rufus. Man kan göra konst av allt nuförtiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ RUFUS !!

Det var en fin söndag då du fyllde 10 månader .
Riktigt varmt o skönt var det i parken ,då vi kom dit när ni hela familjen åt lunch
Härligt att du gillar att gunga ..!!
Men så kul med" KONSTVERKET " !
Hoppas att dina föräldrar inte glömmer blöjor nu när det blir höst ......det kan bli kallt om "gumpen "då !! Eller hur hi hi !
Många fina mjuka måndagskramar från farmor o farfar