söndag, maj 10, 2009

090510 - Söndag

Det här är en bild som jag nog inte visat förut. Mitt tjusiga pass som jag fick i December innnan vi skulle flyga till Thailand.
Är jag cool eller?Idag skulle pappa städa lyan för lägenhetsvisning och sen skulle han dra på fotboll så jag myste med Farmor och farfar nästan hela dagen.
Vi gick o handlade på Konsum och till middag fick jag farfars goda potatismos som jag mumsade i mig.
Den här bilden är inte så gammal.
Den är ifrån igår när jag lekte med Svens traktor.
"Hej då traktor" sa jag som vanligt när jag gick därifrån.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin han är i sin hatt den lilla killen, håller tummarna för att det blir en hysterisk budgivning på er lägenhet.
Kramen
Kungen

Anonym sa...

HEJ RUFUS !
HÄRLIGT ATT DINA FÖRÄLDRAR SKRIVER PÅ BLOGGEN NU IGEN !!
Det är så jättekul då farfar o jag passar dig !
I går så var vi ute på vår gård o lekte i gruslådan , du och jag RUFUS !
Då pratade vi med en kompis till farmor o farfar som stod på sin balkong !
Plötsligt så sade du ......EN LITEN MYRA ,och så sade ju EN LITEN SPINDEL !
OTROLIGT ......det kröp en myra o en spindel som var mikrosmå på väggen !
Du är helt fantastisk som kan se och lägga märke till saker o tala om allt !!
KRAM FRÅN FARMOR O FARFAR som blir alldeles saliga !

Betty & Rufus blogg! sa...

Hej Kungen,
Om det vore så väl. Det verkar inte vara någon som vill flytta in här...

hej farmor o farfar
Det var mysigt att vara hos er igår igen! kram kram